hoe kan ik geld overmaken naar een particulier gezin in Iran?

Wij hebben al een paar jaar via "mannetjes" geld kunnen overmaken naar Iran. Het kwam daar ook altijd aan.
Die optie is niet meer van toepassing.
De banken doen het niet of onder absurde voorwaarden.

Toegevoegd na 3 dagen:
Western Union is ook geen mogelijkheid, want alle financiele instellingen zijn gebonden aan sancties, regels, afspraken.
Het is jammer want we ondesteunden een meisje die een studie Engels doet en haar broer die een eigen bedrijfje wil gaan opztten.

Toegevoegd na 3 dagen:
Western Union is ook geen mogelijkheid, want alle financiele instellingen zijn gebonden aan sancties, regels, afspraken.
Het is jammer want we ondesteunden een meisje die een studie Engels doet en haar broer die een eigen bedrijfje wil gaan opzetten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Kijk eens of ze niet een dienst als Western Union in Iran hebben.
Zijn wel service kosten aan verbonden, maar dan kan je het tenminste versturen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Western Union biedt deze service niet in Iran aan.