Ik heb een 2 euro munt uit spanje met een glade rand heeft deze nog wel waarde?

Ik heb het idee dat ook de afbeelding een keer licht gesmolten is geweest

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe is een munt of bankbiljet waarvan de echtheidskenmerken niet meer te onderscheiden zijn geen wettig betaalmiddel. Voor de zekerheid zou je bij je bank langs kunnen gaan om te vragen of de betreffende munt misschien toch nog waarde heeft. Zonder de munt gezien te hebben is het moeilijk om daar antwoord op te geven.