Vlakbij de VU in amsterdam zat een stuk land van een boer, hij heeft dit verkocht en er wordt nu gebouwd

Hoeveel geld zal hij voor dat stukje grond in het hart van amsterdam hebben gehad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is een kwestie van vraag en aanbod. Als het, zoals je zegt in hartje Amsterdam ligt en er rust een bouwbestemming op dan zal het wel veel waard zijn. Rust er bijv. een agrarische bestemming op ten tijde van de verkoop dan is de grond weer minder waard, maar er kan ook wel melkquotum op hebben gezeten wat weer waardevermeerdering oplevert. Zo zie je maar dat een en ander van veel factoren afhankelijk is. Maar heeft Amsterdam geen erfpacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dergelijke vragen zijn allemaal na te zoeken via het kadaster.