Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe werkt paypal met je bankkaart?

ik heb een kbc rekening ik heb mijn rekening gekoppelt aan mijn paypal en wacht nu op de code voor te bevestigen maar ik heb al gelezen dat zelf als je je bankkaart hebt gekoppelt, ze je bij afrekening op ebay nog vragen naar je kredietkaart? kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee hoor, voor het betalen met Paypal hoef je geen credit card te hebben. Je maakt geld over naar je paypal rekening (kan ook met iDeal) en dat is dan je saldo waar je gebruik van kan maken. Op elk moment kan je de saldo weer op je gewone rekening storten. Het is de veiligste manier om op het internet te betalen, omdat het geld niet direct uit je gewone rekening komt en de gegevens daarom niet misbruikt kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb veel aankopen gedaan op verschillende sites en nooit is er gevraagd om een kredietkaart. Als het goed is ontvang je binnen 3 werkdagen een klein bedrag op je rekening ter verificatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding