Dat ligt niet aan de jongerengroeirekening zelf. De ouders kunnen allerlei opties in- en uitschakelen.

Van de site van ABN AMRO:

"Internet Bankieren

Met de Jongerengroeirekening kan uw kind ook internetbankieren. Als ouder kunt u instellen wat uw zoon of dochter wel en niet zelf mag doen."

En als je dan verder gaat kijken, staat er:

"Wat kan uw kind met de rekening en wat niet?

Uw kind kan de rekening als een betaalrekening gebruiken, maar ook als spaarrekening. U bepaalt of uw kind kan betalen met een pinpas of via het internet. U kunt de limiet op 0 zetten, maar ook op een willekeurig ander bedrag. U kunt ook geen limiet instellen en samen met uw kind alle online betalingen doen.

Hoeveel vrijheid denkt u dat uw kind aankan?

Wilt u dat uw kind zelfstandig via Internet Bankieren kan betalen? Dan kunt u dit instellen. U kunt ook instellen dat uw kind alleen geld kan overboeken nadat u de overboeking heeft goedgekeurd.

Hoeveel vrijheid denkt u dat uw kind aankan?

Wilt u dat uw kind zelfstandig via Internet Bankieren kan betalen? Dan kunt u dit instellen. U kunt ook instellen dat uw kind alleen geld kan overboeken nadat u de overboeking heeft goedgekeurd."

Raadpleeg dus je ouders.
Computoon
10 jaar geleden
Als het van Rabobank is, moet je het eerst aanvragen.
Dat kan op de website of bij de bank zelf.
Als het goed is, krijg je dan een kaart lezer opgestuurd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is wel mogelijk met de jongeren groei rekening, dat kan om 2 redenen zijn:
Het is nooit aangevraagd bij de bank,
of je ouders hebben hier geen toestemming voor gegeven.
Vraag het even na bij de bank en je ouders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Met de Jongerengroeirekening kan uw kind ook internetbankieren. Als ouder kunt u instellen wat uw zoon of dochter wel en niet zelf mag doen." (https://www.abnamro.nl/nl/prive/betalen/jongerengroeirekening/kenmerken.html) Het kan zijn dat je ouders het zo hebben ingesteld dat je niet kan internetbankieren.