Aan welk organisatie/bedrijf kan jij je mateloos ergeren?

Ik erger me mateloos als ik kassa en/of radar kijk en dan dingen hoor waarvan ik denk: Zijn jullie zo diep gezonken... Maar welk bedrijf vinden jullie het ergst?

Weet jij het antwoord?

/2500

Saets and sofas, vreselijk dat bedrijf...

Nuon, Eneco, Oxxio. Omdat ze op een dwingende manier per telefoon mensen overhalen om over te stappen op hun energiebedrijf. Ze schetsen een voordelige nieuwe situatie, maar in de praktijk klopt dit niet.

Kruidvat, al ben ik nog zo aardig, ze blijven me altijd chagrijnig aankijken.

Ik erger me dood aan die programma's waar ze laten zien hoe je je kind moet opvoeden. Ach dat bepaal ik gvd zelf wel hoe ik dat doe.

Aan verzekeringsmaatschappijen. Heb voor mijn studie ooit een jaar of wat onderzoek gedaan naar de wijze waarop claims werden afgehandeld met betrekking tot letselschade als gevolg van verkeersongevallen. Nagenoeg zonder uitzondering werden deze a priori afgewezen of voor een schandalig laag bedrag in een vroeg stadium afgekocht door met name sociaal wat minder sterke mensen flink onder druk te zetten. Slikken of stikken zeg maar: "Anders gaat u maar procederen mevrouw." En in die gevallen waarin er inderdaad een rechtsgang gemaakt werd rekten de maatschappijen de procedure vaak tot ziekmakende lengte. Tien jaar of meer was eerder regel dan uitzondering. Veel slachtoffers trokken dit niet. Hetzij financieel, hetzij emotioneel of gewoon omdat ze inmiddels overleden waren. Ik zeg het niet snel maar wat ik bij het onderzoeken naar die kleine 2000 zaken branchebreed tegen ben gekomen is schofterigheid, schofterigheid en nog eens schofterigheid!

3fm, stinkzender met die bomenknuffelaar giel belen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100