dit kun je doen maar ik weet niet hoe diep je in de schulden zit. Aangezien ik je ken denk ik dat het is opgelopen tot de 70.000 euro.
dus ja, ik zou dubbeltje op zijn kant bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook beginnen met je schulden te gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je der zelf niet meer uitkomt zeker doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit de enige optie is voor jou om zo er weer op te komen zeker doen dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de site www.nibud.nl, hier vind je echt van alles over besparen, geld uitgeven en hoe je goed met je geld om kunt gaan. Probeer er eerst zelf uit te komen, of wil je dat iedereen kan meegenieten van jouw privéproblemen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze bellen als je Ne echt geen raad meer weet je kunt ook kijken waar je geld aan kwijt raakt en daar in snoeien (zoals leningen, gehuurd goed, pinnen zoals ze dat bij dubbeltje op z'n kant ook doen) en er voor zorgen dat je maximaal verdient door een 40 urige werk week
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld je bij de schuldhulpverlening van je gemeente en ga aan het werk er mee
ronron1212