hoe kan ik tot het uwv doordringen?

Ik ben twee maanden geleden binnen het uwv gewisseld van het jongeren loket naar de 'volwassen' afdeling. Dit is in verband met mijn 27ste verjaardag.
Mijn jongerenwerkcoach meldde twee weken na mijn verjaardag (en ruim vijf weken nadat ik haar hier naar had gevraagd) dat ze mij had overgedragen aan een collega en dat mijn nieuwe coach op korte termijn contact met mij zou opnemen.
Ook zou ik nog een nieuw contract van haar krijgen met wijzigingen die ik al in februari had doorgegeven.
Uiteindelijk heb ik geen van beide beloofde documenten binnen gekregen, ook al is dit beloofd.

In het eerste contact dat ik met de jongerencoach heb gehad, had ik haar uitgelegd dat ik graag met een mens wilde communiceren en dat ik behoefte had aan iemand die zijn/haar beloftes nakwam.
Het is vaker voorgekomen dat deze twee dingen niet zijn nagekomen en ik heb haar daar op aangesproken, maar altijd het voordeel van de twijfel gegeven.
Nu ik met de nieuwe coach al zo begin (na twee maanden weet ik nog niet eens wie het is), weet ik niet eens of ik dit nog kan.

Toegevoegd na 10 uur:
In de tussenliggende twee maanden heb ik meerdere malen contact opgenomen met het UWV en met mijn vorige jongerencoach om te vragen wie mijn nieuwe coach was, maar ik kreeg telkens te horen dat deze op korte termijn contact op zou nemen met mij. Bij de balie was het antwoord dat als ik geen naam had, ze me niet konden helpen.
Door zelf actie te ondernemen kom ik dus niet verder.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bel gewoon eens naar het UWV of ga er langs en informeer wie uw nieuwe coach is. laat daarna een afspraak met hem/ haar inplannen, om eens kennis te maken.

dat u nog niks heeft gehoord kan allerlei oorzaken hebben. waar gewerkt wordt, worden ook fouten gemaakt. u heeft zelf echter ook een inspanningsverplichting.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En bij het uwv net wat meet fouten dan ergens anders.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik mag er niet om lagen, maar toen ik laatst hoorde dat er bij het UWV banen geschrapt zouden gaan worden, toen had ik wel zo iets van "Mooi weten die gasten ook eens hoe het is." Maar je zal zien, dat de goede werknemers van het UWV gepakt worden, en dat die eikels mogen blijven :-(
HeerVoldemort
10 jaar geleden
*lagen = lachen