Waar kan ik een melding doen van een bankbeleid dat niet toegestaan is?

Een bank bij mij voert een wervingsbeleid uit, welke niet is toegestaan volgens de wetgeving. Hier ben ik de dupe van geworden en wil hier graag een melding van doen.
Wat is hier een geschikt meldpunt voor?

Toegevoegd na 34 seconden:
Bank in mijn woonplaats bedoelde ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
hoezo niet toegestaan en hoe weet je dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat duidelijker omschrijven. Het antwoord van theodbn leidt al tot verwarring waar het over gaat.

Het beste antwoord

Het AFM is de organisatie die dergelijke misstanden onder de loep neemt en banken kan bestraffen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
over personeelsbeleid? Wel als het gaat over financiele producten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Personeelsbeleid is geen bankbeleid.
ronron1212
10 jaar geleden
Hij heeft het over wervingsbeleid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan toch ook een wervingsbeleid zijn om klanten te werven, dit kan namelijk ook op verschillende illegale wijzes