Hoe heet het spaarprogramma waar je geld bij een spaart?

Het is een spaarprogramma waar je door vragenlijsten in te vullen geld spaart en dat weer om kan zetten in bol.com cadeaubonnen ed.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je nu enquetes invullen bij het nipo of iets anders?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik bedoel een ander spaarprogramma, weet alleen niet meer hoe het heet, je kan bonnen van bol. com of de kijkshop en nog een paar winkels krijgen voor het geld wat je met het spaarprogramma bijeen hebt gespaard

Antwoorden (3)

http://nl.mysurvey.com/
ik denk dat je dit bedoelt, of in ieder geval zoiets.
Je moet enquêtes invullen en krijgt dar punten voor die je om kunt zetten in bonnen of PayPal.
Verwacht echter niet rijk te worden, zo snel gaat het niet
anneliez
10 jaar geleden
Er zijn er diverse: Euroclix, Panelclix, Moneymiljonair, Zinn etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een die specifiek uitbetaald in cadeaubonnen is het invotes panel.
www.invotes.nl