Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je als 18 jarige -40 euro op je bank hebt en je krijgt 200 euro loon kan je dAn die 200 euro pinnen of maar 160??

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van hoelang je -40 euro op de rekening had staan iets minder (200 - 40 - rente over de 40 euro :) dan +160 euro.
Wat je kunt pinnen is afhankelijk van de afspraak met je bank.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt dan maar 160 pinnen. Omdat als je je loon krijgt je die 40 terugbetaalt aan de bank dus dan hou je ook maar 160 saldo over.
Of je moet geregeld hebben dat je rood mag staan. Dan mag je pinnen tot zover je maximale minstand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar.......rood staan is hartstikke duur!.
Dat ligt eraan of jij en je bank overeen zijn gekomen dat jij een negatief saldo mag hebben en welke voorwaarden daaraan zijn verbonden.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Je doet er daarom goed aan om even bij jouw bank te informeren omdat hier geen eenduidig antwoord op toepasbaar is.

In mijn studententijd 'PINde' ik er lekker op los terwijl ik geen geld bezat. De rente op de schuld was, op een studentenrekening, naar mijn beoordeling heerlijk laag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing