ik wil me aanmelden bij een stage en ze reageren met intern is bij ons ook mogelijk wat wordt hiermee bedoelt?

ik wil me graag aanmelden bij een stage die aan de andere kant van Nederland is dat heb ik gezegd en zij reageren er op met intern is bij ons ook mogelijk wat wordt hier bedoelt???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat betekent dat het mogelijk is om binnen die instelling te blijven overnachten. Dus hoef je geen kamer te huren. Maar je moet het dan wel prettig vinden om dag en nacht op je werkplek te verblijven. Je bent dan minder vrij in je doen en laten.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je overnacht dan niet op je werkplek, maar in dezelfde plaats als het bedrijf, meestal een gebouw dat naast het gebouw waar je werkt is geplaatst, je kunt je werk en prive in zo'n situatie echt wel scheiden.Je werkgever zal daar niet overnachten, die verblijft gewoon met zijn of haar gezin in hun eigen woning, het kan heel gezellig zijn, de avonden met collega's door te brengen.
Dit kan 2 dingen betekenen:
- dat je er ook kunt wonen
- dat je ook in dienst kunt komen en tevens stage lopen.
Ik zou daarom om een verduidelijking vragen. Als je dat eng vindt om te vragen dan moet je bedenken dat je werkgever van je verwacht dat je zelf vragen stelt totdat je het begrijpt. Jouw vraag is dus een "Goeie vraag"!