wanneer krijg ik mijn loon bij de jumbo?

Ik heb vorige maand de hele maan gewerkt en ook al een loon strookje gekregen. maar ik heb pas begin deze week mijn brief opgestuurd voor bevestigingen enz. als het goed is wordt de volgende loon weer volgende week gestort. krijg ik het dan ook al? en krijg ik het van vorige maan er dan wel bij?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
bel je leidinggevende

Antwoorden (1)

Je geeft zelf aan dat je pas begin deze week de brieven hebt opgestuurd voor de bevestigingen, dus dan zal de Jumbo jouw salaris ook niet eerder hebben kunnen storten.

Als het loon volgende week wordt gestort, zul je het binnen enkele dagen vanaf de storting op jouw rekening moeten hebben (MITS: Jumbo jouw papieren al heeft verwerkt) - dat is een beetje afhankelijk van de bank waar vandaan de Jumbo het geld stort en de bank die jij zelf hebt. Het zou niet langer dan een werkdag moeten mogen duren, maar hou altijd maar een marge van twee/drie dagen aan.

En voor het overige zou ik informeren bij jouw leidinggevende, die weet het beste van de hoed en de rand op dit gebied.