Moet adres van instelling waar je solliciteert altijd op brief?

Ik wil solliciteren. nu is het in de vacature niet duidelijk aan wie je de brief moet richten. er staat alleen een naam voor als je meer info wilt. Ook is niet duidelijk naar welke adres je het moet sturen (sollicitatie gaat via sollicitatieformulier; internet). Er zijn namelijk meerdere instellingen bij betrokken. Kan ik dan hun adres weglaten? En volstaat het op alleen mijn adres gegevens links bovenaan te zetten, gevolgd door plaats en datum en als laatste betreft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ja hoor, als je het adres niet hebt, hoef je het niet te vermelden. Kun je niet eens.
Je zou even kunnen bellen met de vraag aan wie je de sollicitatie kunt richten.
succes
anneliez