ik weel geld verdienen maar ik ben nog maar 12 dus een baan zoeken heeft geen zin

ik ben wel nog maar 12 en ik heb bijna al mijn spullen al online gezet alleen daar kijkt niemand naar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

Ga grasmaaien bij je oma, doe klusjes rond het huis, of start een krantenwijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag je wel al folders lopen als je 12 bent.
Probeer het eens bij je ouders,vraag of je klusjes kan doen voor extra zakgeld.
bijvoorbeeld : de auto wassen, gras maaien, vuilnis buiten zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou aan je ouders kunnen vragen of je een krantenwijk of folders of iets degelijks op hun naam mag lopen heb ik ook gedaan toen ik jonger was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je een hobby hebt waar je wat mee kunt?
Mijn nichtje maakt leuke sieraden die ze verkoopt aan de hele familie op verjaardagen maar ook via haar eigen website.
Misschien heb jij ook een leuke hobby waar je geld mee kunt verdienen.
Je kunt ook op Koninginnedag rotzooi verkopen, maar meestal wil niemand dat hebben, dus probeer origineel te zijn. Ga bijvoorbeeld mensen schminken (als je dat kan) of verkoop iets zelfgemaakt (bijv. lekkere oranje-cakejes)

Toegevoegd na 1 minuut:
Koninginnedag is natuurlijk maar één keer per jaar, dus je zult als je vaak veel geld nodig hebt inderdaad beter een baantje kunnen nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oja, een baantje krijg je op je 12e nog niet. Dan dus toch een krantenwijk op je ouders naam of iets verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf wil graag in de dichtstbijzijnde dieren winkel werken...
je kan dan wel verwachten dat je dan hokken moet schoonmaken, maar het is er gezellig en hebt alvast wat ervaring voor later!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als jou was eerst investeren in een taalcursus....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is bijna koninginne dag dat wordt dus met je spulletjes op een kleedje op de rommelmarkt dan kun je snel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is hier al dikwijls gesteld. Kijk eens bij de antwoorden die toen al gegeven zijn. Daar stonden goede tips bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
auto;s wassen voor stoplicht