Wij deden altijd van elke soort een stapel naast elkaar of in een rondje, en je hebt dan altijd zo grote waar het in moet en dan pak je van elke stapel een briefje, tot je het aantal hebt dat je nodig heb.

Bij bron een link hoe je het kan doen (hoe wij het thuis deden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toen ik ze zelf moest vouwen, deed ik vaak de kleinst folder in de 1-na-kleinste folder. Zo ging ik door. Als je dit afrond heb je op het eind een mooi pakket. Een tip is: Doe de grote folders niet in het midden! Dit (vindt ik) erg irritant lopen. Voor de rest is het een beetje ''personal preference''

Toegevoegd na 55 seconden:
Eigenlijk een beetje op de manier van de persoon boven me :)