Wat is een redelijke prijs voor een eenpersoons woning?

een appartement voor 1 persoon van 40 vierkante meter. Is €525 all in dan een redelijke prijs?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is een redelijke prijs voor een eigen woning van 40 vierkante meter want het is ook all in.Je bent voor een woning die niet all in is al rond de 400 euro alleen aan huur kwijt per maand en dan komt daar nog gas en elektra bovenop dus wat huurprijs betreft betaal je niet te veel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vraag mij wel af wat er precies met all in bedoeld wordt,is dat huur en gas en elektra of zit er nog meer bij inbegrepen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit hang volledig van de gemeente af waar je zit. In de randstad kost deze ruimte (het aantal vierkante meters) veel meer dan in Zeeland of Drenthe.