Kan ik een huis huren met wat vrienden?

Ik heb alleen studiefinanciering, maar als ik met 3 of 4 personen in een huurhuis zou wonen, komt het makkelijk uit.

Nu is dus mijn vraag of dit mag en kan met studenten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja.
Lees hier hoe dat gaat.
http://www.goeievraag.nl/vraag/huis-tuin/plan-groepje-vijf-zes-vrienden.93936 en ook deze:
◾Ik wil samen met 2 vrienden een huis huren in Amsterdam, mijn ouders willen garant staan voor de huurvoorwaardes etc. Maar hoe moet ik dit nu doen?

Antwoorden (2)

Ja hoor, dit doen zoveel mensen. zorg wel dat je alles goed op papier zet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat kan en mag. Je moet vaak alleen wel iemand hebben die voor jou in staat als het financieel niet goed loopt met jou. Dat kunnen bijvoorbeeld je ouders zijn. Als jij dan niet betaalt, kan de verhuurder de achterstallige huur verhalen op degene die voor jou in staat.