Je hebt de grootste kans in supermarkten, zie onderstaand bericht van nu.nl

" Wie boodschappen doet of op een andere manier geld wisselt, loopt vanaf donderdag kans het nieuwe vijfeurobiljet in handen te krijgen.
Vanaf die dag verspreidt De Nederlandsche Bank het briefje onder banken als ING en ABN AMRO. Op hun beurt leveren zij de biljetten uit aan hun klanten, zoals supermarkten.
Nederlanders lopen de meeste kans om het nieuwe biljet in handen te krijgen als wisselgeld. De coupure wordt immers niet uitgegeven via de pinautomaat."

http://www.nu.nl/economie/3412471/nieuw-vijfeurobiljet-in-omloop-gebracht.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel. Ik ga het maar bij een supermarkt proberen dan.