Waar kan je kortingsbonnen krijgen die je in de supermarkt kan gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je je aanmeldt bij 'Lekkerinhetleven.nl' krijg je een aantal keer per jaar een boekje vol met kortingsbonnen die je bij de meeste supermarkten kan inwisselen. Je moet er dan wel geen probleem mee hebben dat ze je ook spammen per mail.

Soms staan er kortingsbonnen in de folder van de supermarkt zelf, ik weet dat de Jumbo een tijdje geleden een paar keer een bonnenboekje uitgaf. Maar hier in Nederland word dat niet zoveel gedaan. Soms heb je wel eens in het huis-aan-huiskrantje knipbonnen staan voor de lokale slager of groenteboer.

Meestal staan die in de folder of mailings van de supermarkten zelf. Volgens mij doen de meeste supermarkten echter niet zo veel met kortingsbonnen, alleen aanbiedingen. De AH heeft de bonuskaart-aanbiedingen. Jumbo stuurt overigens wel mailings waarin kortingsbonnen staan. Maar dat is geloof ik ook de enige. In het geval van Jumbo kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief op http://www.jumbosupermarkten.nl/Homepage/Service/Aanmelden-nieuwsbrief/ .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100