waar staat 270 voor op mijn gouden ketting?

Op de andere kant staat 585 dit is 14k geloof ik

Toegevoegd na 13 minuten:
270 staat achter wat volgens,ij is een logo merkje wat ik niet met het blote oog kan zien zal 270 een s/n zijn?

Toegevoegd na 2 uur:
Dat de ketting 158 gram is is niet waar hij is veel minder hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

Die 270 zou het aantal gram zijn van uw ketting.
Die 585 is het goudgehalte.
Bij een 585 keurmerk (14K) gaat u uit van 270 gram (ketting), dus 270 keer de hoeveelheid 585 per gram, dus 270 keer 585, gedeeld door 1000.
In dat geval bevat uw armband 157,95 gram fijn goud.

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie.
In dat geval bevat uw armband 157,95 gram moet natuurlijk zijn ................................uw ketting ......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als 270 niet het gewicht is kan dit een referentie nummer van de maker zijn.