Hoe zorg je ervoor dat ik mijn proeftijd bij de Albert Heijn als vulploegmedewerker goed doorkom?

Ik wil graag tips, do's en dont's en hoe het allemaal werkt daar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Proeftijd bij AH kom je heel gemakkelijk doorheen. Gewoon aardig en sociaal zijn en goed je werk doen, dan komt alles goed.

Antwoorden (3)

Heel simpel.

Verricht het werk dat van je verwacht wordt naar behoren en ga collegiaal om met de andere medewerkers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Vergeet je niet iets heel belangrijks Theodbn. Van de AH dvd's: "Bij Albert Heijn staat de klant centraal." Kortom, behandel de klant ook goed, loop met ze mee, spreek mensen aan met U...etc etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mij hoort dat bij het werk verrichten zoals dat behoort en verwacht wordt maar het mag inderdaad nog een keer extra vermeld worden daar sommige vakkenvullers van AH geen tijd hebben voor die lastige klant.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Haha ja eigenlijk wel, maar je ziet het steeds minder. Ik had het laatst, hele winkel weer verbouwd "nieuwe formule" ik kon dus echt de suiker niet vinden. Vraag ik dat aan een van de jongens daar (Nadat ik eerst zelf gezocht heb) zegt hij "Pad 7" :-S Dat mocht in mijn tijd bij AH echt niet!
Als eerste moet je je geen zorgen maken. Zolang jij doet wat er van je verwacht wordt, hebben zij jou harder nodig als dat jij hun nodig heb.
Zet je in voor 100%, toon interesse en heb plezier in die paar uurtjes werk per week.
Zelf heb ik het ook gedaan en na 2 weken kwamen ze me al vragen om meer uren te maken. Binnen een maand werkte ik daar full-time en na 2 maanden was ik al magazijnchef.
Waarschijnlijk zit jij hier niet allemaal op te wachten, maar ik wil hier alleen maar mee zeggen dat je het wel heel bont moet maken als je bij Albert Heyn niet door je proeftijd als vakkenvuller heen komt.
Veel succes en plezier met je baantje...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"hebben zij jou harder nodig als dat jij hun nodig heb"
:) Tja er is ook geen personeel te krijgen tegenwoordig....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, je vliegt er zo uit na een half jaar contract! Voor jou tien anderen die jonger en goedkoper zijn......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Moordigger: Als jij goed je best doet gaan ze echt niet op zoek naar een ander. Vergeet alleen niet dat jongelui het zelf ook al snel zat zijn en ze zo'n baantje vaak voor een paar maanden (voor de zomervakantie) zoeken. Het gaat om een bijverdienste en als de studie het niet meer toe laat houden ze het voor gezien.
Wil je echter meer, dan bied AH voldoende mogelijkheden om door te stromen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Almighty, de meesten die er beginnen zijn 14 of net 15 en willen best wel 3 jaar dit werk doen maar het is echt zo dat ze ze zo goedkoop mogelijk hebben. Voor jou dus werkelijk 10 anderen die jonger zijn. Magazijnchef lijkt me een beetje overdreven gezien het feit dat de meesten dit voor max 12 uur per week doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pelle, ik gaf dit als mogelijkheid. Zelf was ik ca. 21 jaar oud toen ik daar begon als vakkenvuller nadat ik uit militaire dienst kwam en zo snel niks anders kon vinden. Ik heb het dan wel over ruim 25 jaar geleden, maar de vraagsteller zegt er ook niet bij of hij dit voor een paar maandjes wil gaan doen en of hij de optie open laat om meer in het bedrijf te willen betekenen. Alle mogelijkheden zijn er, maar dan zul je zelf moeten aangeven wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag me af of een AH nog wel mensen aanneemt van die leeftijd, ze vliegen er echt allemaal uit als ze 3 contracten hebben gehad. Veel te duur om iemand van 21 vakken te laten vullen.
Luister goed als je het werk krijgt uitgelegd, stel vragen maar geen domme dus denk eerst na. Doe niets als je niet 100% zeker weet of dat de bedoeling is en vraag het anders.

Doe verder je werk goed, kom iets te vroeg en nooit te laat, werk tot einde werktijd door dus ga de laatste minuten niet lopen lummelen. Praat met collega's, zonder je niet af maar praat absoluut niet te veel onder het werk. Toon interesse en wees zoveel mogelijk flexibel in werktijden. Zorg dat je op tijd doorgeeft wanneer je niet kunt werken door vakantie of iets anders en bied ook aan om eens extra te werken als dat kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het... +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"stel vragen maar geen domme" En ik maar denken dat er geen domme vragen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb je verkeerd Theo, als ik een nieuwe medewerker (geen supermarkt) net iets heb uitgelegd wil ik geen vraag horen over precies dat wat ik zojuist heb uitgelegd. Ik wil dat men nadenkt en niet klakkeloos vragen stelt want dat soort mensen hebben niet geluisterd wat ik zeg. Gevolg: er worden fouten gemaakt.