Zelf folders maken voor kika, mag dat?

Mag ik zelf gewoon zonder toestemming aan de mensen folders uit delen voor kika? Ik ben geen lid van kika heb geen account maar ik zou het graag willen. Als ik geld heb opgehaald wil ik dat aan mn school geven en mn school doneert het aan kika. Nogmaals; Ik ben GEEN LID van KiKa en zou willen weten of ik wel gewoon persoonlijk folders mag uitdelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Folders of flyers op straat uitdelen, dat mag zomaar niet, daarvoor moet je toestemming vragen aan de gemeente waar je ze wil uitdelen. In de brievenbussen doen mag weer wel, tenzij er een ja/nee sticker op de deur zit, dan is het nog niet verboden, maar bereik je er niets mee. Als er op de flyer of folder staat dat deze verspreidt zijn door KIKA, dan mag dat niet, je mag wel een sponsoractie voor KIKA opzetten, en in de folder of flyer vermelden dat het geld dat je ermee ophaalt naar KIKA gaat, je mag daar ook wat informatie over KIKA in zetten, om de mensen duidelijk te maken waar het om gaat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100