Ik krijg brieven van de belastingdienst met Sandd, is dat betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat over de BTW aangifte 1e kwartaal 2013
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sandd is een door de overheid goedgekeurde concurrent van postnl, waarom zou dat niet betrouwbaar zijn?

Het beste antwoord

Als een postdienst (welke dan ook) de post tijdig en netjes bezorgt, is zo'n dienst betrouwbaar. Post van de Belastingdienst wordt bezorgd via Sandd.

Als je de termen 'Sandd' en 'Belastingdienst' invoert, krijg je een stortvloed aan negatieve ervaringen via Google. Het lijkt erop, dat Sandd nog niet in staat is het niveau te halen dat we van PostNl (zoals het na vele naamswijzigigen heet) gewend zijn. En volgens sommigen: waren.

Hier kan ik natuurlijk tegenin brengen, dat degenen die hun post tijdig en goed bezorgd krijgen niet reageren via de media, zodat het beeld zeker vertekend is.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is post.nl ook niet altijd betrouwbaar. Bezorgers houden soms post achter of dumpen post. Sinds 2010 gebeurde het liefst 806 keer dat bezorgers wegens plichtsverzuim werden ontslagen. http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/stortvloed-aan-klachten-over-postnl/speel/1/