Met mijn C&B heb ik 95,43 euro aan achterstand, ik heb 95,43 gestort maar wanneer word dat verrekend ? zodat ik geen achterstand meer heb

Toegevoegd na 42 minuten:
C&B betekent ClickAndBuy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met C&B ?
Ceeve
11 jaar geleden
ik snap niet hoe je daar achterstand kunt hebben, als je niet betaalt wordt er toch niets geleverd ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Open transacties die nog moeten worden betaald omdat van mij rekening afschrijven niet lukt. dus heb ik zelf op clickandbuy geld gestort

Antwoorden (2)

Ik heb geen idee wat je met C&B bedoelt maar als je iets via internetbankieren overmaakt wordt het normaal gesproken uiterlijk 1 dag later op het rekeningnummer van de begunstigde geboekt, En dan hangt er maar vanaf hoeveel tijd die nodig heeft om de betaling te verwerken. Maar erg belangrijk is dat niet want als de ontvangende bank jouw betaling op de rekening heeft bijgeboekt geldt die datum als zijnde de boekdatum.
11 jaar geleden
Je hebt het over Click and buy
en dat kan je nogal in de papieren lopen als je niet oppast.
Ik geloof dat ze tegenwoordig wel nieuwe management hebben maar toch
click and buy is niet bepaald goed aangeschreven.
zie radar etc omdat ze eigenlijk niet aan te pakken zijn via nerderlandse regelgeving
kunnen achterstanden worden behoorlijk afgestraft, kost al gauw 20 tot 30 euro boete
heb je je reknummer gekoppeld aan je click and buy account ?
loop je op je normale rek dan achter en konden ze het niet meteen aftrekken
dan kan daar echt problemen van komen.

het duurt zeker 5 dagen voordat het verrekend is ?
en er is daar ook iets raars mee, als je geld stort wordt dat schijnbaar niet meteen doorgesluist naar de achterstand het blijft gewoon eigenlijk op je tussen rekening staan
waardoor je boetes steeds oplopen
dus pas daar goed op.

met click and buy zou ik het risico niet lopen een achterstand op te lopen
zorg altijd voor voldoende saldo op de tussenrek.

De helpdesk moeilijk tot niet bereikbaar en engelstalig
ik heb zelf geprobeerd de rekening te sluiten maar je kan heel moeilijk je geld terug krijgen tegoeden onder de 10 euro kan je niet eens terug krijgen !
volgen mijn laatste weten, bijna niet te doen dus reken er op dat je dan je geld verliest.
ik heb geprobeerd er van af te komen maar kreeg mijn geld niet terug 30 euro ongeveer
ze geven je gewoon de run around

ik zou als je weer in de plus bent en alles zeker weten betaald hebt
tot net aan het bedrag dat er staat kopen
en dan de rekening opheffen dan verlies je maar weinig geld

Het lastige is dat click and buy bijna uitsluitend abbo verkoopt
dus terugkerende kosten wekelijks maandelijks of jaarlijks
of je krijg zo nu en dan een of ander stomme aanbieding voor veel te dure sokken
je raakt hen gewoon niet kwijt op die manier

Dus heb je maandelijkse abbo zoals xbox account warcraft jaar abbo of zoiets
let dan goed op wat je doet.

Tip: alleen op steam kan je losse games kopen
Het zal je zeker een paar euro kosten om van hen af te komen
maar ik zou dat verlies maar nemen.