Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb op 3 april 2012 mijn huur en zorgtoeslag ingediend. Nu heb ik voor beide een voorschot blad ontvangen van de B.D. Krijg ik geld uitgekeerd?

Ik was te laat met indienen van mijn zorg en huurtoeslag op 1-04-12. Ik heb dit 2 dagen later gedaan. Nu heb ik voor beide toeslagen zo'n rode brief ontvangen van de B.D., huur/zorgtorslag voorschot 2011. Krijg ik nu, ondanks ik twee dagen te laat was toch nog die beide bedragen uitgekeerd? Of kan ik een brief verwachten met u was te laat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
855

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

U heeft een voorschotbeschikking gekregen. Dat zit dus wel goed, ondanks het feit dat u twee dagen te laat de aanvraag 2011 heeft ingediend.
(Lees meer...)
fisbel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt zelf op internet door het invullen van je digid gegevens kijken hoe de vlag erbij hangt: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/inloggen_op_mijn_toeslagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze ook even bellen he!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding