Welke post van de belastingdienst in de berichtenbox?

Binnenkort ontvang je de meeste post van de belastingdienst digitaal. Ik vraag mij af of je rekeningen van aanslagen of wegenbelasting, betalingsregelingen, herinneringen en aanmaningen en dwangbevelen ook in je berichtenbox ontvangt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je krijgt dan een email dat we een nieuw bericht te lezen is in de berichten box
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De ellende van deze digitalisering van informatie van onze overheid en haar ambtenaren is dat de kosten voor de verbinding, de apparatuur, inkt en papier (pc en printer) voor rekening en risico van de burger komen, dus ook het risico als er iets fout gaat.
Geef mij maar de communicatie op papier. Kost me niets en houdt de postbode aan het werk, dus minder uitkeringskosten voor de overheid, dus voor jou en mij
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik hou wel van het digitale tijdperk
maar ik wil zo graag weten welke post ik dus allemaal niet meer op de mat krijg

Antwoorden (1)

Viogens mij worden we tzt geînformeerd om welke producten het zal gaan.
Verder hebben we via de Digitcode en Mijn Overheid een systeem opgebouwd met een kennisgeving vooraf, dat er post voor je is.
Ja, je wordt geacht regelmatig je inbox te controleren. Nu loop je och ook regelmatig naar de brievenbus.