Als je op Zalondo koopt met Maestrokaart vanuit België vragen ze je een kaartnummer in te tikken, welk nummer is dat en moet je ook letters intikken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In België kun je met je Maestro kaart online betalen, maar je hebt wel een Kaartlezer/Digipass nodig om uw unieke code te genereren voor deze transactie.

Je kaartnummer bevindt zich in het midden van uw kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een Maestrokaart is geen creditcard, maar een gewoon bankpasje: daarmee kun je nooit online betalen, tenzij je voor iDeal kiest. Ik denk dus dat je de verkeerde betalingsoptie hebt gekozen. Het invullen van het kaartnummer heeft betrekking op de Mastercard, wat wél een creditcard is.

Beter kun je een andere betalingsmogelijkheid kiezen: het bedrag óf vooraf betalen óf kiezen voor de optie om achteraf, per acceptgirokaart, te betalen.
Pieter2011