Ja wat ze worden daarvoor ingezet om de openstaande post te incasseren.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar onbeperkt lijkt me een beetje grof?
ronron1212
11 jaar geleden
niet betalen is grof.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is stalking en je mag eisen dat ze alles schriftelijk afhandelen,
IJ is heel bekend met deze vorm van telefoonterreur, ook als de vordering onterecht is.......
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ander telefoonnummer nemen.
Het is de taak van het incassobureau om het geld te vorderen, als betekend dat ze hiervoor constant moeten bellen dan zullen ze dat zeker niet nalaten.

Of het bevorderlijk is om constant te bellen is een gevoelskwestie. Door deze manier van werken kunnen er 2 dingen gebeuren;

1) De klant voelt zich onder druk gezet, voelt zich bij de constante telefoontjes dus niet prettig en zal daarom proberen om zo snel mogelijk zijn betaling te voldoen (de klant wordt achter de broek aangezeten)

2) De klant voelt zich onder druk gezet en zal hierdoor juist de hakken in het zand zetten en gaan tegenwerken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedenk wel dat de klant in dit geval de opdrachtgever van het incassobureau is, niet de wanbetaler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In mijn antwoord dien je inderdaad voor "klant" "wanbetaler" te lezen
Dit mag inderdaad, hier zijn geen regels voor. Agressieve incassobureau proberen op agressieve wijzen de vordering te innen omdat ze werken op no cure no pay basis. Vaak geeft dit de debiteur een gevoel dat hij aangevallen voelt. Een goed incassobureau benadert de debiteur op een nette manier zodat de debiteur sneller tot betaling overgaat en het imago van de crediteur niet ernstig beschadigd wordt.