Kan ik zo maar geld beleggen in een wereldbekende merk?

Ik geef maar een voorbeeld: stel als ik een bepaald (relatief klein) bedrag wil beleggen in Samsung of een ander merk, hoe en waar doe ik dat dan precies?

Weet iemand dit?

Alle mogelijke tips en adviezen zijn welkom...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die beleggingen kan je via je bank regelen. Die kunnen voor je op de beurs als een merk of bedrijf aandelen heeft kopen. Hoeveel je voor een aandeel moet betalen ligt natuurlijk aan de beurs waarden.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En aan de kosten die de bank rekent ;-)
ronron1212
11 jaar geleden
Ja dat is nu eenmaal zo. Aandelen kopen kost ook geld.