Hoe kan ik vanaf mijn asn jongerenrekening geld over maken naar een paypal account?

En dan ook nog in dollars?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Niet. Op een paypalaccount kun je alleen geld storten vanaf je eigen (of iemand anders') paypalaccount. Je kunt je paypalaccount koppelen aan een bankrekening zodat je nooit geld hoeft over te maken, maar dat moet een gewone bankrekening zijn, en geen jongeren- of spaarrekening.

Je zult dus een paypalaccount moeten aanmaken, of iemand die er een heeft vragen of hij de betaling voor je wil doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het omrekenen in vreemde valuta gaat via paypal automatisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een ASN jongerenrekening is een gewone betaalrekening kan je dus wel bij paypal aanmelden met dit nummer.
valuta omrekenen gaat automatisch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom heet het dan een jongerenrekening als het een gewone rekening is ??