Ja. De door de werkgever uitbetaalde dertiende maand wordt gezien als extra inkomen. De ontvangen dertiende maand dient daarom volledig te worden overgemaakt naar de boedelrekening. Alle geld en goederen die jij tijdens het bewind krijgt vallen in de zogenaamde ‘boedel’.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij geldt dit niet bij 4wekenloon. De 13e uitbetaling daarvan wordt ook wel eens (onterecht?) 13e maand genoemd, maar dat is gewoon salaris