welk saldo van de levensloop is het uitgangspunt voor uitbetalen van de levensloop met het belasting voordeel 31-12-20011 of 31-12-2012??

Ik ben reeds in de levensloop dus ik heb heel 2012 al opgenomen van de levensloopregeling.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met belastingvoordeel zult u de levensloopverlofkorting bedoelen. Die korting wordt vanaf 01-01-2012 niet meer gegeven. Uitgangspunt voor de levensloopverlofkorting is dus 31-12-2011. De levensloopverlofkorting bedraagt €205 per gespaard jaar. Zie ook de bron.
fisbel