kan ik in een laboratorium met een zichtbare en ta piercing en tattoo werken?

Ik zit op laboratorium opleiding, ik wil graag afstuderen als medisch pathologisch analist of microbiologisch analist.

Maar ik will graag een lippiercing en een kleine tattoo (een diamond ofzo) op mijn hand (ongeveer tussen mijn wijsvinger en duim).
Zou dateen probleem worden als ik straks werk gaat zoeken???

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb ook deze opleiding gedaan. En er waren mensen met piercings. Wel zou ik afwachten tot je werk hebt. Op ieder lab zijn immers andere regels. Wel gaat het hier op micro-organisme bij sommige bacterien of schimmels en dan moet je deze speciaal reinigen. Dit is echter geheel afhankelijk van welke werkpositie. In ziekenhuizen gelden er strengere regels op basis van bacterien dan in een voedsel fabriek. een tattoo levert geen gezondheidsrisico, wel een bepaalde status bij sollicitaties.

Zolang die dingen jou niet beletten om de veiligheidsregels uit te kunnen voeren: handschoenen, ademhalings/ mondbescherming moet dat geen probleem zijn. Je kunt altijd iemand treffen inde sollicitatieprocedure die iets tegen tattoos heeft, en om die reden dingen zal zoeken waarom je niet aangenomen wordt. Maar je kunt ook iemand treffen die : geen vrouw/man wil of geen ode of juist jonge of ... noem maar op

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100