Wat is de best betaalde baan ter wereld? (salaris)

Ik vraag me wat de beste salaris is.

Hoogste salaris ooit.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Denk eerder 1 of andere sjeik die een oliebron heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Directeur zijn van een goedlopend bedrijf en alleen maar minderjarige koreaantjes/chineesjes voor je laten werken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oprichter van Microsoft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat Bill Gates wel eens het beste salaris ooit zal gehad hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De hoogstbetaalde ceo in de wereld is de ceo van Palmolive en Colgate. Zijn salaris is ongeveer 150 miljoen dollar per jaar.

Ik ga er dus nu van uit dat je niet bedoeld wie het meeste geld heeft overgehouden aan (de verkoop) van zijn bedrijf etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CEO van Oracle.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De best betaalde baan ter wereld in salaris is een Notaris
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Bewijs maar eens dat die meer zou verdienen dan een oliesjeik...