Waar kan ik een ZZP'er/bedrijf vinden die mij kan adviseren over de opmaak en stijl van mijn Word document??

Bij wat voor soort bedrijf/ZZP'er kan ik terecht om advies te krijgen over de stijl en opmaak die ik het beste kan hanteren voor een adviesrapport dat ik voor mijn universiteit heb geschreven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoek eens op LinkedIn naar Hans Drupsteen. Ervaren professional (eigen drukkerij gehad, nu actief voor IBM), heeft veel ervaring met complexe ICT-offertes.

Mailtje naar fla@vsenv.nl en zij kunnen het doorgeven aan hun leden. Zelf doe ik ook dit soort zaken, maar ik maak meestal onafhankelijke layouts en bindt mij niet aan het programma Word. Wel zijn Word en Word Perfect en OpenOffice en dergelijk goed geschikt om ook 'stijlen' aan te maken zodat je ook qua lettertype en indelingen een structuur kunt maken. Wees karig met afbeeldingen en let ook op met docx-documenten, die vallen blijkbaar niet in alle marktsegmenten in goede aarde waardoor Word terug terrein verliest na bijna heel de markt eerst veroverd te hebben. Succes! +JMVB

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100