Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een ZZP'er/bedrijf vinden die mij kan adviseren over de opmaak en stijl van mijn Word document??

Bij wat voor soort bedrijf/ZZP'er kan ik terecht om advies te krijgen over de stijl en opmaak die ik het beste kan hanteren voor een adviesrapport dat ik voor mijn universiteit heb geschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je dat precies? Een dergelijk rapport behoeft toch niet zo'n heel speciale vormgeving? Ik houd mij beroepshalve veel met teksten bezig (schrijven, redigeren, corrigeren), maar begrijp dus echt niet goed wat je bedoelt.
Ivana
11 jaar geleden
Opmaak en taalgebruik is naast inhoud van essentieel belang voor het welslagen van en het cijfer voor een werkstuk.
Ik heb je een PB gestuurd.
Ivana
11 jaar geleden
Opmaak en taalgebruik zijn......

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zoek eens op LinkedIn naar Hans Drupsteen. Ervaren professional (eigen drukkerij gehad, nu actief voor IBM), heeft veel ervaring met complexe ICT-offertes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mailtje naar fla@vsenv.nl en zij kunnen het doorgeven aan hun leden. Zelf doe ik ook dit soort zaken, maar ik maak meestal onafhankelijke layouts en bindt mij niet aan het programma Word. Wel zijn Word en Word Perfect en OpenOffice en dergelijk goed geschikt om ook 'stijlen' aan te maken zodat je ook qua lettertype en indelingen een structuur kunt maken. Wees karig met afbeeldingen en let ook op met docx-documenten, die vallen blijkbaar niet in alle marktsegmenten in goede aarde waardoor Word terug terrein verliest na bijna heel de markt eerst veroverd te hebben.

Succes!

+JMVB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding