Komt een overboeking op zondag aan, van ABN-ABN?

Iemand heeft mij vandaag, op zondag, rond 19.30 geld overgemaakt. Hij gebruikt ABN en ik ook. Wordt dat vandaag nog bijgeschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij een overboeking naar een andere rekening bij ABN AMRO ziet de begunstigde, mits deze beschikt over Internet Bankieren, direct dat de overboeking is gedaan. Boekt u over op een werkdag voor 12.00 uur naar een begunstigde bij een andere bank, dan garandeert ABN AMRO dat deze betaling dezelfde werkdag bij de andere bank is. U ziet binnen Internet Bankieren direct of deze opdracht is verwerkt. Hoe snel andere banken deze informatie aan hun klant (de begunstigde) tonen, hangt af van de andere bank. Reken op ongeveer 2 à 3 werkdagen. Opdrachten die u op werkdagen na 12.00 uur opgeeft, worden uiterlijk de volgende werkdag aangeleverd bij de andere bank.

Dus ja, volgens hun eigen regels zou dus het antwoord JA moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij heeft het over geld dat overgemaakt is op zondag, niet over een werkdag, dus antwoord moet NEE zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je leest niet goed want DAT stukje gaat over overboeken naar een ANDERE bank.

Andere antwoorden (1)

Nee , morgen . Zondag is geen werk dag Vd ABN .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een overschrijving zijn geen werknemers nodig, dat doen computers....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja toch werkt het niet .