zijn sms diensten extra kosten?

of worden er belminuten afgeschreven van je abonnement als je die nog hebt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Stel, je hebt een bundel van 25 euro. Als je dan voor 15 euro SMS'jes hebt gestuurd en gebeld en je gebruikt een dienst van 5 euro, dan is je eindbedrag niet 20 euro maar 30. Waarom? De 5 euro komt nog eens bovenop je bundel en valt hier nooit binne.

Dus ja, het zijn extra kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sms diensten zijn extra kosten, die wekelijks, maandelijks of dagelijks van je abonnement worden afgeschreven. Heeft niks met je belminuten of smsjes te maken dus n
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker en kijk uit dat je er niet automatisch wekelijks voor betaald!!! Is mij ook al gebeurd.

Toegevoegd na 49 seconden:
Kosten mij destijds p/m zo'n 30 euro op mijn abonnement.