Als ik het goed heb mag een supermarkt 1 14jarige in dienst hebben en de rest vanaf 15 jaar, 15 jarige mogen alleen overdag werken als ik het goed heb, en 16 jarige tot 8 uur savonds, zo zat het volgensmij toen ik zelf in de supermarkt werkten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vanaf 15 jaar mag je bepaalde werkzaamheden in de supermarkt doen (geen kassa) , kijk maar eens bij de bron die ik heb toegevoegd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf 15 je mag je vakkenvullen, vanaf 16 jaar achter de kassa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag werken vanaf je 13de onder toezicht en vanwege dat toezicht zullen de meeste supermarkten alleen 15 jarigen en ouder aannemen maar hier is een supermarkt die ook sommige 14 jarigen aanneemt als ze te weinig personeel hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf 14 jaar mag je vakken vullen onder toezicht of spullen uitpakken en vanaf 15 jaar mag je zelfstandig vakken vullefn en vanaf 16 jaar mag je vakken vullen en achter de kassa