in welke branche is nog een bijbasn te vinden voor student omgeving nijmegen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In de horeca zijn altijd wel vacatures, helemaal in een stad als Nijmegen. Ik weet niet of je beschikt over een rijbewijs anders kan je ook kiezen om als hiker, privé chauffeur of taxichauffeur aan de slag te gaan. Is ook vaak vraag naar in grotere steden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan altijd in de schoonmaakbranche wel wat vinden, je kan jezelf ook aanbieden als "huiswerkhulp"; kan je je eigen tijd indelen en handje contantje... (adverteren op Marktplaats of gewoon advertentie bij Appie).

Minder risicoloos: tankstationbediende ('s nachts)...