Hoe kan ik geld terug boeken?

Via marktplaats iets gekocht, bewijs dat ik betaald heb.maar mevrouw zegt niks te hebben ontvangen.vorige week zondag geld overgemaakt.nu is het maandag een week later.Kan ik het geld nog terug boeken? en zoja hoe? b.v.d

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is helaas niet mogelijk om een correct uitgevoerde eenmalige overschrijving terug te boeken. Degene die uw overschrijving heeft ontvangen, moet zelf dit bedrag terugstorten op uw rekening. Als u zeker weet dat uw overschrijving niet naar het goede rekeningnummer is gegaan en u heeft het bedrag niet terug ontvangen, dan kunt u de ING eventueel inschakelen als bemiddelaar. Toegevoegd na 7 minuten: Als mevrouw het product niet levert of het geld niet terug stort zou ik aangifte doen van oplichting bij de politie. Om te zorgen dat zowel de Politie als Marktplaats op de hoogte worden gesteld van uw melding van mogelijke oplichting, verzoeken wij u vriendelijk om uw aangifte te doen via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie op www.mijnpolitie.nl. Een deel van de informatie die u daar heeft verstrekt, wordt direct na de aangifte door Politie naar Marktplaats doorgestuurd. Toegevoegd na 9 minuten: Je kan ook de (ver)koper checken of deze al bekend is bij de politie op; https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100