Kent iemand een groothandel in fietsonderdelen en fietsen die een bekende naam heeft of bekend staat in goede kwaliteit te leveren ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (6)

Ja, ik ken zo'n naam: Gazelle.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een groothandel die haar eigen merkfietsen verkoopt. Ik moet een ondernemingsplan maken, waarbij wij onze eigen merk verkopen.
Ik heb dus merkloze groothandels of fabrieken wellicht nodig
Amadea
11 jaar geleden
Het is dan wel zo slim om dit in de vraag te vermelden!
Probeer het hier eens (voor frames moet je toch echt naar Slovenië):

http://hollandbikeshop.com/fietsonderdelen-stadsfiets/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fietsonderdelengroothandel De Ridder zegt al 30 jaar bekend te staan om haar kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruitbosch in Zwolle. Al sinds 1955 groothandel in fietsen en fietsonderdelen.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Juncker of Trekbikes

Toegevoegd na 4 minuten:
Juncker en trekbikes zijn redelijk grote ondernemingen
in met name fietsen en fietsonderdelen.
Verder is er Agu, welke met name gericht is op fietskleding etc.

Toegevoegd na 23 minuten:
Bekende namen zijn verder Giant en Shimano en evt.
Multicycle(.nl)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan een webshop in fietsonderdelen? Ik bestelde bij fietsonderdeel_XL een nieuwe kettingkast. Levering volgde 2 dagen later in goede orde. Vooruitbetalen is dus veilig en vertrouwd.