Heb ik nog recht op mijn Dienstjaren ?

Ik heb in oktober te horen gekregen dat ik ben ontslagen ?
Mijn laatste werkdag is 1 feb. 2013.
Maar nu ben ik 20 jan.2013 25 jaar bij de baas ?
Heb ik hier nog recht op ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
recht waarop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op het extra wat hier aan vast zit .
Dat is een bruto maandsalaris netto
ItisILeClerc
11 jaar geleden
ah ok, ik denk dat je daar idd recht op hebt
als je het zeker wil weten, moet je even je CAO erop nalezen

Het beste antwoord

Als jij bedoelt dat het in jouw bedrijf de gewoonte is om iemand met een 25-jarig dienstjubileum een extra uitkering te geven, dan heb jij daar ook nog recht op.

Je bent toch nog in dienst als je 25 jaar in dienst bent?

Dus ja.
En ik raad je aan om daar zelf even met de afdeling Personeelszaken over te gaan praten.
Ik weet uit ervaring dat het anders nog wel eens vergeten wordt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Maar "een" werkgever is niet verplicht een (onbelaste) uitkering te geven bij een 25-jarig dienstverband.

Als u echter onder een CAO valt waarin vermeld staat dat elke werknemer recht heeft op een jubileumuitkering, is uw werkgever natuurlijk wel verplicht om deze CAO-bepaling na te leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de reacties .
Ik heb bij mijn werkgever nagevraagd die heeft nu gezegd dat ik er recht op heb . groet .