WW: Ik verdien 2600 bruto per maand o.b.v. een fulltime 38 urige werkweek. Wie kan mij precies vertellen wat ik netto per 4 weken aan WW ontvang?

Ik kom via sites op 75% de eerste 2 maanden op € 1.724,- bruto per 4 weken en 70%: € 1.609,- bruto per 4 weken. Dit is berekend via de UWV Site. Zit hier ook al vakantiegeld bij in berekend? Ben erg benieuwd wat NETTO per 4 weken ga overhouden! Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zit al vakantie geld bij staat duidelijk op de site.
http://www.uwv.nl/Particulieren/ik_ben_werkloos/ik_word_werkloos/rekenhulp_ww.aspx

Antwoorden (2)

U heeft recht op een loongerelateerde uitkering
van
€ 1.793 bruto per 4 weken
gedurende 2 maanden
en daarna
€ 1.674 bruto per 4 weken
gedurende 12 maanden
Je netto inkomen zal rond de € 1250 liggen

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/inkomstenbelasting/vraag-en-antwoord/hoeveel-belasting-betaal-ik-over-mijn-inkomen-uit-werk-en-woning.html
ronron1212
11 jaar geleden
Aanvulling: Het UWV bepaalt naar aanleiding van je salaris + vakantiegeld wat je per maand krijgt. Maar daar houden ze vervolgens 8% vakantiegeld van in wat je in mei, of als je een baan vindt krijgt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze betalen inderdaad per 4 week, dat betekent dat je het geld steeds vroeger in de maand krijgt. en opeens van 2 uitkeringen alles kunt betalen. Let dus op. Ook beginnen ze met je maar 2 weken uit te betalen en dan elke 4 week. Zorg dat je dat uit kunt zingen.