wanneer komt het geld van het CAK?

Heeft iets met ziektekosten te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Komt geld? Ik betaal er alleen aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het geld komt vanzelf als U daar recht op heb
en dat hangt helemaal af van Uw medisch toestand en medicijn gebruik
Conclusie als U niets krijgt dan bent u nog (redelijk) gezond

Antwoorden (3)

Dat geld komt eind december op je rekening. Dat heeft te maken dat je of chronisch ziek ben en daarvoor medicijnen nodig heb. Deze brief zat vorige week bij de post.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin december wordt de compensatie eigen risico uitgekeerd door het CAK, je hebt als het goed is een brief daarover ontvangen.
https://www.hetcak.nl/portalserver/portals/cak.../k1-3-0-5-cer-2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor bijdrage in de kosten komt de uitkering eind November en voor chronisch zieken eind December.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad +