Niet eens met UWV deskunig oordeel wat nu?

Mijn partner had een uwv opinion desk. oordeel aangevraagd bij het UWV, vele hadden mij al aangeraden om het niet te doen ( maar mijn partner was mij voor hij had avies gekregen van het juridisch loket om het z.s.m. in te dienen ) Het UWV heeft een beslissing genomen mijn partner kan gewoon aan de slag parttime, wij zijn het er niet mee eens wat kunnen we nu nog doen. Het ging al niet zo goed met zijn gezondheid, nu is hij ook weer depri. Hij voelt zich machteloos en vooral niet begrepen door zijn werkgever dat hij niet meer staat is om te werken. Wat kunnen we nog allemaal ondernemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt altijd bezwaar maken tegen een beslissing van UWV.
http://www.uwv.nl/particulieren/klantenservice/bezwaar_en_beroep/bezwaar_maken.aspx