ik heb een uitgebreid werkverleden nodig waar kan ik dat op vragen???

ik heb een uitgebreid werkverleden nodig met bedrijven en datums waar kan ik dat opvragen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16K
ronron1212
11 jaar geleden
je eigenwerkverleden ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet je meestal zelf maken, en dan met een beetje fantasie ook nog wat opleuken...

Antwoorden (4)

Dat kun je niet opvragen. Zo'n overzicht dien je zelf samen te stellen aan de hand van bedrijven waar je hebt gewerkt vanaf het begin van je arbeidscarrière.. Dat lijkt me niet al te moeilijk te realiseren.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volstrekt belachelijke min.
+
Kun je dat niet zelf in je cv opstellen of moet je een verklaring van bijv. het CAK hebben? Het CAK (vroeger CWI) houdt bij waar en wanneer je ergens gewerkt hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je DigID hebt kun je zien op de site van het UWV. Daar worden alle banen die je hebt gehad neergezet met data erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je solliciteert en een brief stuurt hoort daar een c.v. (curriculum vitae) bij.

een c.v. is een overzicht van alles wat je tot op dat moment gedaan hebt op het gebied van scholing en werk.

dus middelbare school/mbo-opleiding/ hbo/-opleiding/ universiteit-richting met jaartallen en vermelding van diploma's.
daarna zet je onder elkaar je werkgevers, de baan en ook daar jaartallen en bijzonderheden (op die en die dag kreeg ik die en die baan op die en die afdeling).

dit is wat je zoekt, dat zul je zelf moeten schrijven en een beetje netjes bij en onder elkaar moeten zetten, dat maakt een goede indruk.