Ex schoonzoon is ons nog geld schuldig, hoe krijgen wij dat terug?

Een aantal jaren geleden is mijn dochter, onder verschrikkelijke omstandig heden gescheiden. Zij hebben door grote schulden in de schuldsanering gezeten, mijn dochter heeft zich keurig aan de voorschriften gehouden, haar ex dus niet en had weer schulden gemaakt. (Wij hebben in eerste instantie hen uit de schulden proberen te krijgen. Dat is ons gelukt, maar wij kwamen erachter dat er nog veel meer schulden waren, waardoor zij dus in die sanering terecht waren gekomen.)
Hij is daardoor uit de sanering gekieperd en uiteindelijk uit zijn faillissement gezet. Dus hij werd weer "vogelvrij"
Wij zijn bezig geweest om via onze advocaat het geld (€ 10.000,00) terug te eisen en inmiddels hebben wij, met veel moeite € 1000,00 terug gehad.
Doordat hij niet meer getraceerd kan worden, heeft de advocaat geadviseerd om er maar even mee te stoppen en over een aantal jaren het weer te gaan proberen.
Wat is raadzaam, hoe komen wij erachter waar hij zit en of we nog door moeten gaan. Want zijn sofinummer wordt op het moment niet gebruikt, dus kennelijk werkt hij ook niet op het moment. De laatste berichten zijn dat hij in Arnhem is gesignaleerd, maar waar zit hij?
Kan iemand ons helpen?

Met vr. gr.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hoi.
Particulier deurwaarderskantoor :-)
*Ik krijg ook nog geld van iemand uit Arnhem, maar waar hij is? Joost mag het weten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar hebben wij ook al aan gedacht.!