Waar kan ik een pro deo advokaat vinden?

ik ben na 33 trouwe dienstjaren als monteur voor een groot autobedrijf, en waarvan de laatste 5 jaren als chef werkplaats, nu depressief thuis ziek, en nu wil mijn werkgever mij terugzetten naar monteur, terwijl ik ziek ben ! met bijbehorende lage ziekte-uitkering
ik wil dit aanvechten maar heb er de kracht niet voor, waar kan ik een pro deo advocaat vinden die mij wil helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via Google kun je veel juristen vinden die gratis adviseren bij een arbeidsgeschil. ALs zij inschatten dat je in je recht staat zullen zij bij de werkgever hun kosten verhalen.

http://juridisch-platform.nl/werknemer/ontslagredenen/arbeidsconflict/?gclid=CJD3zLm1mbMCFUfJtAoddXgAUw

Veel sterkte.

Dat je nu geen chef kunt zijn, is logisch, je bent immers thuis, maar terugzetten in salaris lijkt me niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar het juridisch loket die kunnen je verder helpen...zie hun website...succes