Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een pro deo advokaat vinden?

ik ben na 33 trouwe dienstjaren als monteur voor een groot autobedrijf, en waarvan de laatste 5 jaren als chef werkplaats, nu depressief thuis ziek, en nu wil mijn werkgever mij terugzetten naar monteur, terwijl ik ziek ben ! met bijbehorende lage ziekte-uitkering
ik wil dit aanvechten maar heb er de kracht niet voor, waar kan ik een pro deo advocaat vinden die mij wil helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
768

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Via Google kun je veel juristen vinden die gratis adviseren bij een arbeidsgeschil. ALs zij inschatten dat je in je recht staat zullen zij bij de werkgever hun kosten verhalen.

http://juridisch-platform.nl/werknemer/ontslagredenen/arbeidsconflict/?gclid=CJD3zLm1mbMCFUfJtAoddXgAUw

Veel sterkte.

Dat je nu geen chef kunt zijn, is logisch, je bent immers thuis, maar terugzetten in salaris lijkt me niet kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar het juridisch loket die kunnen je verder helpen...zie hun website...succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding