werk in de zorg

is het mogelijk om te werken en leren in de zorg en za ja waar vind ik de beste info op het cwi weten ze er niet veel zinnigs over te zeggen ik zou bv graag in een revalidatie centrum werken en leren voor fysiotherapeut

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bij het CWI weten ze uberhaupt niet veel :P

Maar kijk even op Google:

http://www.google.nl/webhp?hl=nl#hl=nl&q=werken+en+leren+in+de+zorg&meta=lr%3Dlang_nl&aq=0&oq=werken+en+leren&fp=974cfba000896278
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Fysiotherapie is een HBO opleiding. Hiervoor heb je minimaal een vooropleiding op HAVO nivo nodig. De opleiding is er ook in deeltijd, zie daarvoor de 2e link, daar kunnen ze je er vast meer over vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem eens contact op met het ROC in jouw buurt, daar kunnen ze je zeker verder helpen. De opleiding fysiotherapie is een hbo opleiding met stage, dus niet leren en werken.